piątek, 17 stycznia 2014

LUSTERKO KOSMETYCZNE PODŚWIETLANE BEURER BS49


BEURER BS49
Mężczyźni mają swoje gadżety, my też!
Dziś przedstawiam Wam recenzję niewielkiego lusterka, które warto kupić niemieckiej firmy BEURER. 
KOSZT TAKIEGO CUDEŃKA TO OKOŁO 100 ZŁ W INTERNECIE, ja swoje zakupiłam na allegro.
Ten model ma 2 zwierciadła: NORMALNE I POWIĘKSZAJĄCE x 5
Średnica lustra 15 cm, średnica samego zwierciadła 11 cm
Zasilanie niestety bateryjne: 3 x AAA . Wolałabym aby miało możliwość ładowania przez
gniazdko.
BEURER BS49


BEURER BS49 NEONOWE PODŚWIETLENIE



Nadaje się do makijażu, zabiegów kosmetycznych. Do układania włosów jednak potrzebne jest większe lusterko. Eleganckie chromowane wykończenie obudowy lustra i plastikowa nóżka dodają szyku i solidności produktu.Stabilna masywna podstawa z antypoślizgowymi nóżkami pomaga łatwo sterować obrotową częścią lusterka jedną ręką. No i do tego piękne neonowo niebieskie podświetlenie, które bardziej służy jako "bajer" niż pomaga lepiej widzieć.
BEURER BS49 WŁĄCZNIK/WYŁĄCZNIK



Ogólnie lusterko to mam już bardzo długo mechanizm się nie zepsuł i nic się nie
poluzowało ani porysowało. Jednym słowem SUPER SPRZĘT NA DŁUGIE LATA!
BEURER BS49


A tak na marginesie, która z Was nie chciałaby mieć takiego gadżeciarskiego lusterka
pięknie komponującego się z toaletką i do tego jeszcze świecącego?

3 komentarze:

  1. Nawet nie wiedzialam ze sa takie lusterka, musze kupic mojej corce na pewno sie bardzo ucieszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Sadząca po tym że zasilanie jest bateryjnie to szału nie robi to oswietlenie.. taak? A lusterko samo w sobie warte uwagi

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam lustro podświetlane ale z biedronki ;)
    opisalam u mnie na blogu i zrobilam porównanie z klasycznym
    zapraszam https://meriska92.blogspot.de/2017/10/lustro-dwustronne-podswietlane-smukee.html

    OdpowiedzUsuń