wtorek, 21 stycznia 2014

MAC CREMESHEEN LIPSTICK JAPANESE MAPLE A52

MAC CREMESHEEN LIPSTICK JAPANESE MAPLE A52
 Jeszcze rok temu nie kupiłabym pomadki tej firmy za taką kwotę , ale po przeczytaniu wielu recenzji skusiłam się i teraz jestem od nich uzależniona!
Jest to najlepsza według mnie pomadka na rynku światowym! Jeżeli uważacie, że są lepsze napiszcie do mnie, z chęcią kupię, zrobię recenzję i stoczymy walki pomadkowe ;]
MAC CREMESHEEN LIPSTICK JAPANESE MAPLE A52 NA USTACH
Wracając do pomadki Mac ma w swoim zestawieniu niesamowitą gammę szminek od błyszczących po matowe i dla każdej kobiety.
Moim ulubionym kolorem nude pasującym do mojej karnacji jest JAPANESE MAPLE A52.
Z racji tego że mam z natury ciemne usta ta pomadka pięknie mi je rozjaśnia nadając naturalny efekt.
Utrzymuje się około 4 godzin na ustach. Formuła jest cienka, aksamitna ,kremowa. Nie skawala się. Nie uwydatnia skórki z popękanych ust. DELIKATNIE NAWILŻA USTA. Na dodatek ma piękny zapach wanilii i jest wydajna! czego więcej chcieć...Moje bóstwo! jestem zakochana w pomadkach firmy MAC
MAC CREMESHEEN LIPSTICK JAPANESE MAPLE A52 SWATCH


6 komentarzy:

  1. Po tej recenzji utwierdzilam sie w tym zeby kupic ta szminke i kupilam, jestem przeszczesliwa dziekuje za pomoc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i polecam się na przyszłość... niebawem więcej recenzji

      Usuń
  2. very nice awsum colour wish it could be in english so i could understand whats written

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. In the upper right corner choose your language that suit You. If you will have any problems, email me. I will Translate this text for You.

      Usuń
  3. uwielbiam pomadki w kolorze nude a ta jest szczególnie interesująca. Muszę zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczysz nie będziesz żałowała ;] obserwuj mojego bloga niedługo wrzucę więcej recenzji fajnych kosmetyków.

      Usuń