sobota, 29 marca 2014

GOSH intense lip colour 303 POMADKA DO UST

GOSH intense lip colour 303
Moje drogie czytelniczki odkryłam wspaniały gadżet!! Jestem nim wprost zachwycona.
Jest to błyszczyk firmy Gosh. A dlaczego błyszczyk? już Wam tłumaczę. Na pierwszy rzut oka wydaje się być najzwyklejszym błyszczykiem, ale kryje w sobie pewną tajemnicę. Otóż błyszczyk ma wbudowane 2 diody podświetlające usta oraz lustereczko z boku błyszczyka! Jest to rewelacyjny gadżet do pochwalenia się przed koleżankami oczywiście iihiiiihihih :D
GOSH intense lip colour 303 z podświetleniem

GOSH intense lip colour 303 wbudowane lusterko
Przetestowałam błyszczyk wieczorem przy zgaszonym świetle. Stwierdzam że diody są bardzo silne. Jak mi dały po oczach to przez 10 sekund nic nie widziałam hahahaha... Pół pokoju mi oświetliły.Także uwaga dziewczynki można pod błyszczyk podpiąć jeszcze kilka innych zastosowań :D  Jest moc, trochę razi w oczy w nocy ale zawsze wiesz ,że usta będą dobrze umalowane :D
GOSH intense lip colour 303 na ustach

A  teraz o samym opakowaniu. Otóż ładny prosty design, elegancki z lusterkiem z boku porządnie wykonany. Aplikator przyjemny w dotyku. Guzik włączający diody gumowy łatwo wyczuwalny pod palcem szczególnie w NOCY ihihih :P Miło trzyma się w dłoni REWELACJA !!!
GOSH intense lip colour 303 na ustach
GOSH intense lip colour 303 włącznik
A teraz kwintesencja środka błyszczyka. Pięknie się rozprowadza. Jest bardzo napigmentowany. Jest prawie bez zapachowy ,nie przeszkadza w użytkowaniu. Nie wysusza ust. Długo się na nich utrzymuje. Na prawdę może zastąpić pomadkę.
Podsumowując mam nadzieje, że firma Gosh zrobi znacznie większą paletę tych błyszczyków bo na prawdę warte są zakupu. Dziewczyny nawet się
nie zastanawiajcie KAŻDA Z WAS MUSI MIEĆ TAKI GADŻET W SWOJEJ TOREBCE !!!

2 komentarze:

  1. Piękny kolor oj kusi ;) i to bardzo :) muszę go mieć hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cosmeto Holic oj wierz mi zakochasz sie w tym błyszczyku jest genialny i do tego praktyczny :D

      Usuń